BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 11., hétfő

AllyCullen búcsúzik

Elegem van. Elegem van mindenből, és ha igazat akarok mondani idegroncs vagyok.

Én feladom a próbálkozást, már irtam Amandának e-mailt, irtam ki a blogra, minden de hiába, most ezennel mindent BEFEJEZTEM!!! Hogy miért, mert totál elegem van mindenből.
Lehet, h a saját törimet még folytatom, de a suliban is egy videóra azt mondtam, hogy "Jaj , ezt már láttam..." erre mindenki kiközösitett, mert DRÁGA  KÁRÁR MÁRK elkezdte terjeszteni, hogy én msn-en rászálltam és mindent mondtam rá. De ez nem igy volt! Bár lehet hinni ami akartok! Igazából  engem már nem érdekel! Amanda is kihozott  a sodromból, bár én elég türelmes tipus vagyok , de ami sok az sok! Ennyi! Feladom! Szóval lényeg a lényegében és kilépek a blogból és lehet kérni Amandát hogy folytassa! 
Engem itt megtaláltok : http://fogsag.blogspot.com
Viszlát!

0 megjegyzés: