BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 18., szerda

Előszó

Meg is érkezett az előszó :) Remélem tetszeni fog :) Direkt , nem akarunk többet elárulni.Jó olvasást : Amanda és Tamyyy :)
Magányos Vámpír / Előszó
Valamely része tudatomnak teljesen biztos volt benne, hogy jól tettem azt amit tettem. De a másik, teljesen azt érezte: hibáztam. Sokszor mondták már nekem, hogy hallgassak a szívemre. Ebben a helyzetben teljesen képtelen voltam gondolkozni. A fájdalom , mi egyre jobban hatolt be a már nem dobogó test részembe, egyre jobban fájt. Fájt, lüktetett, de nem akart alább hagyni. Hátat fordítottam a sötétségnek, majd elindultam a fény felé. Mellkasomat, mintha kilyukasztották volna, öklendezett előre. Elmém és szemeim kezdtek elhomályosodni, de még láttam a fényt. Lépteimet megszaporáztam, hogy még hamarabb odaérjek. De hiába. Már kínzott a szomjúság. Vért akartam. Nem érdekelt, hogy most vegetáriánus vagyok, vagy sem. Őrült sebességgel indultam neki a kijáratnak, amikor is hátulról valaki rám ordított.                              
Nem tudtam ki az,de nem is érdekelt. Továbbindultam, hogy oltsam szomjúságomat és megszüntessem az a kínzó kaparást a torkomban. Egyik pillanatról a másikra, még láttam a napsugarakat, majd teljesen eltűntek. 

7 megjegyzés:

Pumpili írta...

Sziasztok Lányok :)
Háát ez fantasztikus lett !
Már nagyon kíváncsi vagyok az 1. fejezetre !
gyorsan hozzátok :)
Puszii !

Ammie Frewer írta...

Helloo
Egyet értek az előttem szólóval, szerintem fantasztikus lesz! jó wolt összefogni mert mind a ketten fantasztikus írok vagytok :) Csak így tovább, és vároom már ! 2. követő :D Puxx

Isabella írta...

Jaj imádom(L):D
Alig várom az első fejit:D
Mikor lesz?:P
Puszi:D

Bella. írta...

Lányok :O
Ez nagyon jó *.*
Már az ismertetőbe beleszerettem :)
Üdvözöljetek,mint rendszeres olvasót xD
Nagyon várom az első fejit :D

Puszi,Bella.

Biu írta...

Sziasztok!
Engem nagyon érdekel ez a történet, már az előszó is nagyon hatásos és nagyon üt!
Gratula hozzá!:)
Biu

Devonne Crescent írta...

Sziasztok! hát ez nagyon jó lett!!
Az előszó.. hű! nagyon jó!
várom az első fejezetet!
Sok puszi niki

Rami írta...

Sziasztok, kértétek és itt vagyok!

Hát, mit ne mondjak, kíváncsi leszek, hogy mi lesz ebből a töriből.

Nekem kicsit már elcsépelt ez, hogy Bella-Edwar és külön. Ne vegyétek sértésnek.

Egy érdekesség: "Mellkasomat, mintha kilyukasztották volna, öklendezett előre." Ez hogy is van?
Meg az egész olyan zavaros.

Bocs, hogy én nem azt mondom, hogy: "Fantasztikus, elképesztő, csodálatos, lehengerlő" és társaik. De nem csak attól lesztek jó írók, ha mindenki agyba főbe dicsér. Odafigyelés is szükséges hozzá.

Most lehet utálni, meg stb, de nekem ez a véleményem. Engem nem varázsolt el a prológus. Sajnálom. Remélem azért a továbbiakban jobban fog menni.

Puszi, Rami