BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 24., kedd

4. Fejezet - Fény az alagút végén

 Sziasztok! Na itt is van a Friss! Ezt karöltve írtuk :D(Ally: Igen, mert én túl lusta voltam írni, és ezért odatettem Amandát, hogy írjon xD, de azért én is írtam bele (: ) Remélem tetszeni fog :) Komihatár : 13 ( mert mi megérdemeljük) Puszi A&A

Magányos Vámpír / 4. Fejezet
Fény az alagút végén!

* Bella Szemszöge *

- Bella – kezdett bele Carlisle.
Szemei őszinteséget és komolyságot tükröztek amit nem is csodálok. Ez a dolog, tényleg megváltoztatja az életemet akármennyire is nem akarom. Kitágult szemekkel meredtem Carlise -ra és vártam kibökje , mi a baj. Alice nagyon helyezkedett, és nem bírt magával. Arrébb lökte Carlisle -t és ő folytatta tovább.
- Benned, egy mutáns él – bökte ki.
Hirtelen minden világossá vált(...) mintha egy sötét lepel takarta volna a fényt, amit csak most sikerült letépnem magamról. A fény...amit a hasamban hordozok, valójában Edward és az én gyermekem. Minden a legnagyobb rendben alakult, de egy valamit végképp nem értettem...
- Alice?! - emeltem föl a szemöldököm - Hogy értetted azt, hogy mutáns? - kérdeztem, és a hasamra tettem a kezem..A hasamra ahol az a kis domb nőtt.
Vékonyka kezét az enyémre helyezte.
- A gyerek aki benned "él"... - itt egy kicsit megakadt - Nem teljesen..ember! 
- Hanem egy manó! - kiabált be a nappaliból Emmett heherészve 
- Emmett! - ordított rá Rosalie, és leviharzott a lépcsőn
Furcsán meredtem a szobában álló vámpírokra.
- Vámpír? - kérdeztem gyanakodva
Amikor Edward a fejét rázta, már végképp feladtam a találgatást.
- Akkor micsoda? - kontráztam
Öt percnyi szünet következett, majd Alicet Edward váltotta fel.
- Ha egy ember, és egy vámpír életet ad egy gyermeknek... - szavalta Edward lehajtott fejjel - Akkor a "baba" félvér lesz! 
Ezen el kellett gondolkoznom egy csöppet, hisz nem vagyok vámpír. Nem fogok fel mindent annyira egyszerűen.
- Félig ember, és félig vámpír?! - kérdeztem vissza. Mindenki egyszerre bólintott.
Felsóhajtottam, majd elmosolyodtam.
- Hisz ez csodálatos! - hebegtem, és egy öröm könnycsepp csordult az arcomra.
- Bella! Ez akár az életedbe kerülhet.. - mondta Edward fájdalmas pillantással.
Szinte meg sem hallottam amit mondott.
- Edward! Gyere.. Most hagyd Bellát még nagyon új neki ez az egész helyzet. - mondta Esme, aki megfogta a férjem vállát, és felállította a székről.
Most semmire, és senkire nem figyeltem. Az egész teret, mintha csak a szívem alatt cseperedő baba töltené be. Nem hallottam, és nem is akartam hallani most a külvilágról... Mostantól minden csak a gyermekem, és Edward körül fog forogni.. MINDEN!
- Teljesen elvarázsolja ez a szörnyeteg! - hallottam Rose hangját..Ez volt az a hang amit muszáj meghallani, még akkor is ha éppen most tatarozzák a szomszéd házát!
- Mit mondtál?! - förmedtem rá, mint egy anya tigris.
Rose megrebegtette a fekete szempilláit, és bosszúsan felém nézett. 
- Azt amit hallottál - mondta egyszerűen. 
- Na idefigyelt te kis szar kavaró! - ordítottam rá. - Az én gyerekemet ne mert szörnyetegnek nevezni.
Mintha vámpír lennék, úgy ködösödött be a szemem a dühtől és a fájdalomtól, ami hirtelen belém áramlott. Nagyon dühös voltam, a Cullen család nagy részére, mert az én drága picikémet egy szörnyetegnek nyilvánították. És fájdalmat , mert valami belülről azt sugallta nekem, hogy rossz dolog fog történni. 
- Gyerekek! Próbáljatok meg felnőtt ember módjára viselkedni - mondta Esme és kiterelte őket a nappaliba. 
Kintről hangok szűrődtek be, de csak részleteket hallottam. 
- Tudom de...
- Nem hiszem...
- Túl veszélyes...
- És ha...
- Alice!! 
- Bocsi, de na , ez is megtörténhet...
- Te tényleg...
- Én akkor sem csipem a csajt...
- Rose baby...
- Nem...
- De csak ...
- NEM!
Ezekből a beszélgetés "darabokból" egy részét megértettem a dolgoknak. Nem akarják a gyereket. De ha a gyereket nem akarják, akkor engem sem fognak megkapni. Akkor sem. Egy fáradság nehezedett el rajtam ami egyre jobban kínzott. Lehunytam a szemem, majd elmerült az álom sötét bugyraiba.


Remélem élveztétek ezt a rövid kis fejezett :) Ha igen, akkor billentyűzetet elő, és tessék írni :) Komihatár : 13 ... és NINCS!! kegyelem! Puszi : A&A

8 megjegyzés:

Cynthia Cylise Cullen írta...

Sziasztok!
Első?

Non jó lett, Emmett ,,viccén" szakadtam...
Kövit!

Puszi:
Cylise

Bence Vincze írta...

Sziasztok! Nagyon tetszett ez a fejezet is tetszett, hogy együtt írtátok! :D
Várom a folytatást! :D:D

Pumpili írta...

Sziasztok!
Júj, ez fantasztikus lett :D
Emmett :D :$
Hát igen Amyka fantáziája 10 pont!
1000 csók!

Névtelen írta...

Jó lett *_*
Frisst! :)

Névtelen írta...

Imádom! *.*

Kitta írta...

Sziasztok :)
Ez nagyon, de nagyon jó lett ! =D
Már várom a frisst, hogy mi lesz benne :)
Puszi: Allyson

Névtelen írta...

szia, tetszik a történeted, kíváncsian várom a folytatást is. szia :) eklaire

Lexy Cullen írta...

Csucs!várom a kövit:D